lørdag den 18. august 2012

Vinter nat

Dette billede er malet på stof.
Først malede jeg nattehimlen på stoffet.
Derefter malede jeg husene i forskellige farver, Jeg blandede selv grundfarverne,
så jeg fik de farver på husene, og himlen, som jeg ønskede.
Derefter broderede jeg husene, og vinduerne og træerne, osv..
jeg har broderet en hæk rundt om haven. Derefter tegnet 2 cykler på papir.

jeg broderede de 2 cykler på papiret, og tog dem derefter af papiret, og satte dem op af hækken.
Sneen er mest bare hvidt, men med lidt broderi.

Cyklerne kan bedst ses, hvis man trykker på billedet, så det bliver forstørret.

3 kommentarer:

  1. Birgit...your winter creations are absolutely beautiful!! I cannot believe how wonderful they are. I am sorry, I have not looked enough lately. I missed these one. You are truly an amazing artist!! love, Barbara

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Thank you Barbara, I am glad that you like it.
    This was so fun to make ,because I also should mix the textil paint , so I could get the right colors ,for the sky and the houses, before I could begin the embroidery.
    It was also fun to embroidery the small bycycles.

    SvarSlet