onsdag den 20. februar 2013

FEBRUAR PROJEKT færdigt

 
 
 

Februar projekt færdigt

 
 
 
Jeg har nu sat de 2 spande jeg har broderet tilbage i hendes hænder.
Jeg endte med, at brodere hendes hænder med spiralknuder, da jeg ikke kunne
 brodere dem ,små nok, med stumpwork teknik.
Jeg har broderet gardiner i vinduerne i stumpwork teknik og ligeledes markiserne.
De 2 altankasser er også broderet i stumpwork teknik, og blomsterne og bladene,
som jeg har stukket ned i altankasserne, efter presningen af arbejdet.
Pigens hår, har jeg broderet med 3 forskellige farver tråd, den ene blank.
Jeg har broderet spiral knuder som knold i nakken.
Hendes hat, er også broderet med stumpwork teknik,
Ligeledes hendes nederdel, kjole, og forklæde.
-o-
Nu  mangler jeg, at finde en ramme der passer til billedet.
Jeg har købt et spejl, for et stykke tid siden, jeg tror jeg tager spejlet ud,
 og får skåret et glas hos glarmesteren, i stedet for spejlet.
Jeg er nødt til at sætte en liste bag på rammen, der gør den dybere, da broderiet ikke,
 kan trykkes op af glasset, de spande og altankasser fylder for meget.
-o-
 
Jeg kan vise hvordan det ser ud, efter indramningen.
 
 
Jeg har sat det broderede billede i passepartout, og ramme.
Jeg tror ikke at denne ramme er den rigtige, så den vil senere,
 blive skiftet ud, med en anden.
Men det grå bølgepap ser ud til at passe til farverne i broderiet.
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar