fredag den 1. marts 2013

STILISEREDE KØER

 
 
 

2 Stiliserede køer

 
 
Disse køer blev jeg færdig med at brodere i onsdags.
De er fotograferet i solskin....
( hurra for at det endelig er solskin, efter en lang vinter )
 
De skal nok fotograferes igen, så der ikke er så mange skygger der på.
 
Jeg har fundet en gammel støvet ramme i en genbrugs forretning....
jeg vil slibe den ned, og male den sort,
så tror jeg der vil passe i farven til køerne.
 
Når den skal rammes ind, vil jeg se om jeg kan få skak ternene til, at stå helt lige.
 Der er jo broderet lige, i den samme tråd i stoffet,
 men stof trækker sig på forskellig måde, især så groft hør,
 som disse køer er broderet på.
 

Nyt billede af samme køer.

 
 
Det er utroligt hvad lyset gør ved et foto.
 
Tryk på billedet for at se det forstørret. 
 
Rammen er nu slebet, med sandpapir, og renset,
og malet med sort blank maling. 
Malingen købte jeg i Silvan, da man kan få mindre portioner der,
end hos en farvehandler.
Jeg har brugt bølgepap som passepartout.
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar