mandag den 22. juli 2013

FERIE I ITALIEN

 
 

FERIE I ITALIEN

sommeren 2013

 
Jeg ser på skønheden i landskabet og i byerne, og ser samtidig emner til broderi...
 
Jeg kan ikke lade være.
 
 
Her er vi i Venedig og se sukkenes bro.

En praktisk måde at tørre tøj
Samtidig et rigtigt godt broderi motiv

Endnu et smukt motiv til broderi...
Huse i Venedig.
Alle huse, og  tage, har farver som et patchwork tæppe

Det skæve tårn i Pisa

 
Denne altan vil jeg også gerne brodere.

 
Lille model af hotellet vi boede på .
hotellet hed : Albergo Scaldaferro

Mig på Markus pladsen i Venedig

Mig på en kirkebænk i Pisa
Jeg nød den smukke musik de spillede ganske svagt.
Det lød lidt som Gregorianske munke.

Jeg beundre kirkens arkitektur, og malerier i Pisa.
 

Også den smukke natur i Tyskland , nød jeg på hjemvejen.
Der er også store fantastisk flotte bjerge i Tyskland.
Jo nærmere vi kom hjem, jo mere lignede den, det frodige og grønne Danmark

Billede fra Markus pladsen

Vi fandt vores egen  kirke i byen Vecenza.
og var til møde om søndagen

 
På hjemvejen nyder jeg naturens skønhed gennem forruden....
her er det de smukke bjerge i Østrig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar