torsdag den 15. maj 2014

VINDUE MED RULLEGARDIN, nu i ramme




Vindue med rullegardin,nu i ramme.



Jeg har lavet passepartout i hvidt bølgepap.
Da broderiet var på plads,  satte jeg en lille guldperle,
 for enden af rullegardinet.
Jeg limede den på med lim. 
Den metode kan kun bruges, fordi broderiet ikke,
 skal bruges til noget, hvor der vil være slid.
Ellers vil den perle falde af.
Jeg havde først valgt en hvid perle, men ændrede det.



De havde ikke flere rammer i IKEA hvor der var luft ind til glasset,
så jeg skar en strimmel, i 2 m.m pap,  der passede til rammens størrelse,
 der var Ca. 2 cm. høj, men ikke så høj, at bagbeklædningen,
 ikke kunne lægges ned på broderiet fra bagsiden.

Denne strimmel pap satte jeg fast i de 4 sider, og
så kunne broderiet ikke trykkes op mod glasset.
Min mand satte søm i , fra bagsiden, så bagbeklædningen sad fast.
 De søm der sad i rammen, passede ikke længere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar