mandag den 12. maj 2014

VINDUE MED RULLEGARDIN



Vindue med rullegardin



Jeg er nu færdig med at broderer alle stingene i rullegardinet, 
så det kunne rulles rundt om gardinstangen.
.....o.....
Jeg prøvede at dække min fejl med malingen, men det lykkedes nu ikke helt.
Når jeg skal undervise i det, kan eleverne lære af min fejl. :o)
Måske sætter jeg passepartout så tæt på vinduet, 
at man ikke kan se det, når vinduet skal rammes ind.?

.....o.....


Det der gør dette vindue langsommere at undervise i ,
på kun en weekend er, at der skal klippes hul  hvor vindues ruderne er.
Det er svært, og kræver, at jeg er der hele tiden,
 så hvis eleverne ikke når, at blive færdige, 
kan de ikke brodere det færdigt derhjemme....og
desuden tager det uforholdsmæssigt lang tid ,
i forhold  til ,hvor stort et broderi der kommer ud af det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar