mandag den 25. august 2014

EKSPERIMENT MED LUKNINGER


ARMBÅNDS LUKNINGER



Det første jeg lavede satte jeg et elastik igennem armbåndet.
Det er fint nok til mig, men hvis jeg vil forære et armbånd som gave, 
skal lukningen se mere professionel ud.
Det armbånd  næste broderede jeg stjerner på,
 og satte en knap i slutningen af armbåndet,
og en lille trense der passede i farven til stoffet.

Jeg har købt elastikker i alle regnbuens farver, så de kan passe til alle farver stof.
Men jeg er nu ikke tilfreds,  med den måde disse armbånd lukkes på



Her har lille Asta på 6 år ( mit barnebarn )
de 2 armbånd på, der er færdig indtil nu.
Jeg har flere lukninger i tankerne, som jeg vil prøve, 
før jeg vil vælge den, jeg synes er bedst.
Jeg vil gerne brodere et lager, så jeg altid har et armbånd liggende,
 som kan bruges som gave.




2 kommentarer:

  1. Hvor er de fine. En god gave ide. Jeg håber du finder en lukning, som du er tilfreds med.

    SvarSlet
  2. Tak Anne Mette..... Ja, jeg håber også at jeg kan finde en bedre afslutning.
    det ødelægger broderiet, og armbåndets udseende hvis lukningen er kluntet.
    Jeg har nu 6 armbånd, som jeg mangler at montere, så der er noget at eksperimentere med.
    Jeg vil meget gerne høre din mening, når jeg lægger fotografierne ud, hvilken lukning du synes er bedst.... altså når de næste fotos kommer på, hvis du har tid og lyst Anne Mette?
    Kærlig hilsen fra
    Birgit

    SvarSlet