søndag den 5. oktober 2014

STUMPWORK`S ARMBÅND



Armbånd med Stumpwork

Jeg gør aldrig dette igen.
sikken et arbejde.


Jeg synes at det kunne være sjovt, at brodere et armbånd,
 med Stumpwork på.
Naturligvis valgte jeg den sværeste, 
og mest tidskrævende Stumpwork teknik.
Hvor alle blade, og kronblade, bliver broderet på et andet stykke stof,
 og bliver sat tilbage igen.
I forhold til det store arbejde, kan det ikke betale sig,
så jeg vil ikke give det væk....sæt der er nogen der ser det, 
og får lyst til at eje et lige sådan....så jeg skal brodere det igen....  :o)



 Så er dette armbånd meget hurtigere at brodere,
 også fordi jeg holder så meget af at vælge farver, 
og sætte dem sammen på en ny måde.
Med metaltråd, kan der laves uendelige variationer.

Hurtigt at brodere,
 det tager  Ca. mellem 5 - 10 timer, med monteringen.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar