onsdag den 24. december 2014

BRODERET JULETRÆ..hvidt på hvidt.




BRODERET JULETRÆ
hvidt på hvidt.


Med dette jule symbol, vil jeg ønsker jer alle,
 en glædelig jul...her d. 24 december.


Stoffet er hvidt organza stof.
Tråden er hvid DMC garn.

Det var helt umuligt at fotograferer,
fordi det var så hvidt, så jeg
lagde et sort stykke karton under broderiet.


Jeg har sat det uden om et glas, og tændt et fyrfads lys,
 inden i glasset.
Man kan lige se det, hvis man ser godt efter.
Jeg ser, at juletræet skulle have været sat højere op,
på glasset.
Så flammen bedre kunne oplyse juletræet.
Man lærer noget hver gang.

Jeg har ikke lagt det op , med almindelige sting.
De bliver så tydelige, 
men jeg har broderet franske knuder ,
som fungerer som oplægning.


Juletræet på hvid baggrund.


4 kommentarer:

  1. Hej Birgit
    Smukt juletræ du har syet.
    Glædelig jul til dig
    hilsen Grethe

    SvarSlet
  2. Tak Grethe, også en glædelig jul til dig, og ønsket om et godt nytår.
    Kærlig hilsen fra Birgit

    SvarSlet
  3. Rigtig god ide, hvor er de fine. Rigtig glædelig jul og godt nytår🎄🎅🎉

    SvarSlet
  4. Tak i lige måde Anne Mette, og rigtigt godt nytår, med tid til kreative kreationer.
    :o)

    SvarSlet