fredag den 20. marts 2015

BRODERI PÅ ARBEJDS TASKE



PLASTIK TASKE



Jeg har fået denne taske af min søn.
Den skulle smides væk,  der stod ORAL B på tasken.
Jeg pillede det maskinbroderede væk fra tasken.



Dernæst broderede jeg mine egne initialer, og satte på.

BMB  
Birgit Munkholm Bendtsen

Jeg vendte det første B omvendt, så det passede bedre til det 
midterste M.
Jeg har brugt broderi teknikken Fransk broderi.


Tasken skal bruges til tekstil maling.


Jeg har i mange år haft malingen til,
at stå i en stor flettet kurv, som fyldte
 alt for meget i mit skab.
Jeg er glad for tasken, og fordi den er af plastik. 
Man kan tørre den af, og den er nemmere,
 at bringe med sig.
Sommetider skal jeg have tekstil  maling med,
 når jeg er ude at undervise.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar