onsdag den 15. april 2015

BRODEREDE ARMBÅND ...igen



Stumpwork blade på armbånd



Spiralknuder og broderede blade
 i Stumpwork teknik, 
så de sidder ud fra stoffet på armbåndet.
Franske knuder broderet langs stængelen.
Edderkoppe sting ind imellem.



Dette armbånd ville jeg fylde helt ud med blomster,
 i ret vilde farver, der egentlig ikke,
 matcher til hinanden.
Desuden gjorde jeg armbåndet rundt,
 ved at putte en kraftig snor indeni.


Dette armbånd er broderet på groft hør.
Jeg broderede skaktern , med ene fladsyning.
Og satte en edderkop i midten.


På dette armbånd valgte jeg, at sno en metaltråd
 i ene slyngninger.
Og sy dem fast på armbåndet.
Derefter broderede jeg forskellige
 broderi teknikker på stoffet.
Over metaltråden,
 og ved siden af metaltråden

Man kan se dem tydeligere hvis man trykker på billedet.
Jeg sælger mine armbånd for 250 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar