torsdag den 4. juni 2015

GUMMI - ARMBÅND


Disse armbånd er med magnet låse, 
og derfor nemmere at tage på selv.

De ligger til salg, i en butik i Randers.

Jeg har taget de gamle armbånd hjem igen,
 da jeg vil sætte magnetlåse i dem alle.
Det kan jo ikke nytte,
 at man kun kan bruge mine armbånd,
 hvis man har en partner, fordi man skal bruge 2 ekstra hænder
 til, at tage dem på.


 Jeg er ret vild med at brodere disse små armbånd.
Mens man broderer det ene,
får man mindst 5 ideer til de næste, og med nye farver.



Denne sommerfugl er sjov at brodere, men jeg synes,
at jeg har valgt forkerte farver.
Den vil jeg prøve igen, 
og se om den kan blive smukkere.







 Dette armbånd prøvede jeg at brodere skaktern  rundt 
om gummibåndet, men det blev for gnidret,
 så det endte med , at bare være stribet.


Her ses det stribede armbånd fra oven.


Man kan få en god effekt ved,
 at lave om vikler snoren sort, 
og kun lave mønster i  selve broderiet,
 men nogen gange er det om vikler snoren,
 der fremhæver broderiet.
Der er rigtig mange muligheder, at afprøve.

I morgen vil jeg male på stof, 
jeg har en ide med en pige i regnvejr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar