onsdag den 13. juli 2016

Cementblander på juniorbetræk


HOVEDPUDEBETRÆK




Dette er et ældre broderi.

Mit barnebarn Christoffer, som nu er 16 år.
Fik dette broderi på en hovedpude, og junior dyne,
 da han var 6- 7 år gammel.
Christoffer var vild med biler, da han var lille.

Jeg har lige fået det hjem, så jeg kunne fotografere det.

Det bærer selvfølgelig præg, af mange års brug, og vask.

Jeg har bare brugt helt enkle sting...kontursting, og kædesting



Dynebetrækket til juniordynen er så bred,
 at det er svært at fotografere det hele, på en gang.
På siden af bussen har jeg broderet Christoffers bus.

Jeg har strøget dynebetrækket, men det er svært, 
at lægge helt glat, også fordi der er så brugt.

Tryk på billedet for at se bilerne tydeligere.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar