lørdag den 13. august 2016

ENLGLE I FORSKELLIG FARVE KJOLE



Disse engle er lavet til kit,

 så man kan brodere dem selv.





De grønne engle, som holder stjernerne
broderet på hvid lærred.




De lyseblå engle som holder stjernerne,
broderet på hvid lærred.



De lyserøde engle som holder stjernerne,
Broderet på  hvis lærred.







De hvide engle som holder stjernerne,
broderet på grå hør.

Da jeg overførte englene på stof med tekstilmaling, 
tog jeg dem med småfejl til mig selv,  
for når man har med maling at gøre,
 kan man så let få noget på fingrene, 
og selv om man passer på,
 så er det sjældent,
 at alt bliver helt fejlfrit.

Når det bare er til mig selv,
 gør det ikke noget, 
for jeg kan altid skjule små fejl med broderi, 
så det ikke ses.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar