torsdag den 16. februar 2017

SOFAPUDER , helt enkle.+ TO SPANDE

TEGNEDE ABSTAKTE BLOMSTER


Jeg har tegnet disse blomster helt enkle,hvis man vender dem om, kan de også sidde, i den nederste trekant af et sjal.




Jeg har vælgt at brodere streger i forskellige 
størrelser inde i blomsterne, så der kommer lidt farvespil.

Den er beregnet til at skabe lys i en mørk sofa.

I en ungpige lejlighed.





.....o.....

SPANDE



Ved en fejl kom jeg til,  at trykke 
disse små spande med blomster med på siden.
de er så små, at jeg broderet dem rundt om en kuglepen,
 så jeg havde lidt at holde ved.
De kan være svære at styre med tråden, når de er så små.
Blomsterne er broderet på tynd ståltråd.

De har jo intet med puderne at gøre, men 
viser egentlig bare, at man med broderi,
 kan brodere en mangfoldighed af ting.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar