mandag den 5. marts 2018

COUNTRY STYLE PIGE , broderet



TIL PIGEVÆRELSET

altså små piger


Jeg har faktisk ikke et formål,
 med dette lille broderi.
Jeg havde bare lyst til at prøve,
at brodere i denne enkle ,
lidt barnlige stil.

Jeg er nok nødt til at sætte det i en ramme, 
for på en æske, vil knappen og snoren,
hurtigt blive ødelagt.



Jeg er også ved at strikke en trøje med snoninger str. 4 år.
så der er nok en lille pause i broderiet.

Selv om jeg har to æsker, der venter på at få broderi rundt om.

Enten en gade, der går hele vejen omkring æsken , 
eller får, der går omkring æsken, det kunne også være høns,

Men da jeg kender min forkærlighed for huse,
 bliver det nok dem, jeg vælger først.

Jeg har heldigvis mange æsker, 
så der er mulighed for flere ideer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar